Oldalmegjelenítések száma az elmúlt hónapban

2011. április 17., vasárnap

Munkavégzés és családi kötöttségek (ksh.hu)

Miközben gondolkodtam a jövő heti tematikán, felnéztem a facebookra, s látom, hogy a gazdagmami.hu oldal – melyet én is ajánlottam már – egy nagyon érdekes kutatásról ír; a KSH ugyanis 2010-ben megismételte a „Munkavégzés és családi kötöttségek” címet viselő modulját. (Korábban már volt hasonló kutatásuk, ezt ismételték a tavalyi évben, immár javított formában.)
A felmérés eredménye itt érhető el, nagyon érdekes, bár elég hosszú. Feltétlenül szükségesnek tartottam itt is megemlíteni, mivel a kutatás témája nagyon sok olyan területet felölel, ami a blog szempontjából is érdekes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.