Ezzel a címmel indít kampányt májusban és júniusban a Nemzeti Erőforrás Minisztérium. A kampány során konferenciákat szeretnének tartani, médiakampányt indítani, melyben felhívják a figyelmet arra, hogy miért is fontos a családi munkamegosztás, s miért az egyik előfeltétele annak, hogy a nők aktívabban tudjanak a munkaerőpiacon is jelen lenni.
A privát véleményem pedig az, hogy nagyon jók ezek a kampányok, egy csomó okos ember fog nyilatkozni a témában, ötletes reklámokat láthatunk majd, mindezt uniós támogatással; de vajon arra sor kerül-e, hogy az ötletelésen túl a konkrét változtatásokat (gondolok itt a jogszabályban rögzített lehetőségekre, mely a nők nagyobb részvételét célozzák a munkaerőpiacon) vajon fog-e eredményezni ez a kampány? Vagy május-június után beköszönt a nyár, mindenki szabadságra megy, s szeptembertől kezdve pedig csak emlék lesz az egész, s marad minden a régiben?
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.